Bad-Banner-werkenbij

Klantenservice: flexibel en probleemoplossend

Bij de klantenservice van IGM werken zo’n 25 mensen elke dag aan het opvolgen van het klantcontact, dat voornamelijk via Badkamerwinkel.nl binnenkomt. Dat gaat per e-mail en telefonisch, maar steeds vaker ook via social media en chat. Klanten willen van alles weten over bestellingen, producten, leveringen, retouren, garantie etc. Wij willen klanten zo goed mogelijk informeren én zorgen voor een goed gevoel.
Visitekaartje van de organisatie
Al onze producten komen bij fabrikanten en groothandels vandaan. We maken niks zelf en zijn dus afhankelijk van derden. Daarom is het belangrijk om een meedenkende en zeer klantgerichte klantenservice te hebben. Omdat wij het eerste aanspreekpunt zijn, is de Klantenservice het visitekaartje van onze organisatie. Dat is leuk, maar het vraagt ook de nodige verantwoordelijkheid. Uiteraard werken we als afdeling continu samen met de andere afdelingen binnen IGM.
Werken bij de Klantenservice
Bij deze afdeling werken probleemoplossers: communicatief sterk, pragmatisch en met een groot inlevingsvermogen. Je moet de klant echt happy willen maken! Geen dag is hier hetzelfde en als afdeling zijn we continu bezig onszelf te verbeteren. De sfeer is top: informeel en professioneel. En het leuke is dat je meestal niet van 9 tot 5 werkt. Klanten nemen op elk moment van de dag of avond contact op en daar passen we de werktijden op aan. Daardoor werk je ook wel eens tot in de avond en ben je regelmatig een ochtend vrij. Lekker flexibel dus!

Refresh your career bij Klantenservice

Benieuwd naar je mogelijkheden bij Klantenservice? Ontdek onze vacatures!

Bel met IGM
Locatie